poniedziałek, 21 stycznia 2013

82.Love.

Heeej:) Znowu zaniedbałam bloga. Wszystko przez całe zamieszanie z poprawianiem ocen, końcem semestru itp. Na szczęście z dniem dzisiejszym zaczynają się upragnione ferie zimowe. Raczej nie planuję szczególnych wyjazdów, jedynie pewnie jakieś małe wypady na zakuupy, więc wszystko wyjdzie raczej spontanicznie. Mam nadzieję, że znajdę trochę wolnego czasu, żeby coś tutaj napisać:)
A tymczasem mam dla Was wczorajsze zdjęcia z moimi 'nowymi' włosami. Są ferie, więc pozwoliłam sobie na krótkotrwałą zmianę koloru moich włosów, farbowałam je szamponetką:)




sweater- h&m
coat- new yorker
scarf- tally wejil


photos by my Mum♥








24 komentarze:

  1. bardzo ładnie Ci w nowym kolorze włosów :)
    ślicznego masz pieska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz śliczny kolor włosów, pięknie Ci w nim! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. korzystaj z ferii ;d Ja mam dopiero 11 lutego ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz cudownego pieska i odważny kolor włosów!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog :))
    Ciekawy post ;] Podoba mi się !!!
    Życzę miłego dnia.

    Zapraszam również do mnie :)
    I na moją stronę https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Za polubienie byłabym ogromnie wdzięczna !

    OdpowiedzUsuń
  6. cute photos!!! your dog is sweet!!!
    Maybe we follow each other!? Let me know :) Greetings & happy weekend !
    www.yuliekendra.com

    OdpowiedzUsuń
  7. W takich włoskach wyglądasz bardzo ładnie :) Zdjęcie z pieskiem najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale super zdjecia!! pewnie jakies trafio na fb :P

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny zestaw, pozatym masz niesasamowitą nieprzecietną urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. włosy i oczy masz cudowne! ;)
    śliczny płaszczyk ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. a to czemu się nie odzywasz?
    świetny sweter

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz :)Wręcz idealnie !
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń