sobota, 22 grudnia 2012

81.Love.

Witaaam po trzech miesiącach przerwy:) W ciągu tych miesięcy duuuużo się u mnie działo, więc mam mnóstwo zdjęć, które chciałabym Wam pokazać. Na początek dzisiejsze, outfitowe. Powoli chyba zmieniam styl ubioru, wcześniej uwielbiałam kolory, wzory, wzorki, kwiatki itp. obecnie bazą niemal każdego stroju jest czerń, którą pokochałam, do tego akcenty dodające wyrazistości- ćwieki. Mam nadzieję, że spodobam się Wam także w takiej wersji:) 


WESOŁYCH ŚWIĄT!


sweater- sh
scarf- bershka 
backpack- sh+diy
leggins- bershka
shoes- h&m
jacket- new yorker


photos by my Mum♥






21 komentarzy:

  1. jasne, że się spodobasz w nowej wersji :)
    ślicznie wyglądasz! :)
    fajnie, że do nas wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ masz śliczne włoski <333

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz świetnie i jakie klimatyczne foty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. w adresie www Twojego bloga chodziło Ci o boy send berry, boys end berry czy coś jeszcze innego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie chodziło mi o nic, z palety kolorów na wikipedii wybrałam pierwszą, lepszą nazwę koloru, która mi się spodobała:)

      Usuń
  5. ja niestety przegapiłam, ale to dlatego, że pisałam egzamin -_-
    mam nadzieję, że Twoje życzenie się spełni ;)
    uwielbiam taki look <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie Ci się włoski ułożyły! Komin i kurtka świetne ;d podoba mi się też plecaczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjnie! !
    lubię takie looki:)

    Pozdrawiam i Wesołych Świąt;*
    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za tak miłe słowa.
    szczerze to i ja na to czekam, kiedy ją w końcu napiszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. super wygladasz, sliczna jestes ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. zrobilas mine niewinnego dziecka;p buty fajne

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty o świętach a ja życzę Ci spełnienia marzeń w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostałaś przeze mnie nominowana do Liebster Aword :) Więcej informacji na moim blogu:
    http://my-sunny-diary.blogspot.com/2013/01/moimokiem-l-liebster-aword.html

    OdpowiedzUsuń
  13. ŚWIETNY BLOG.
    PRZECZYTALAM WSZYSTKIE NOTKI :D
    ZAPRASZAM RÓWNIEŻ DO MNIE <3 WPADNIESZ NA KILKA SEKUND ? <3
    http://luuvmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. jesteś cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale pięknie wyglądasz! :) XOXO

    OdpowiedzUsuń