piątek, 14 września 2012

79.Love.

Czeeść:) drugi tydzień w szkole minął w miarę dobrze, pierwsze oceny już wpadły, pierwsze kartkówki zostały napisane a kolejne zapowiedziane. dzisiaj po pierwszej lekcji wróciłam do domu, czułam się okropnie, cały dzień przespałam, złapało mnie przeziębienie, a w niedziele mamy występ z chórem, mam nadzieję, że jakoś uda mi się wyzdrowieć, w co szczerze wątpię. A tymczasem dzisiaj chciałabym Wam pokazać zdjęcia z ostatniej 'sesji' przy starym, zabytkowym, rozwalającym się domu. ;)f;Monika Stradczuk 

ALLEGRO




shoes- centro
shorts- Levi's
shirt- sh + diy










16 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia!
    piękna z Ciebie dziewczyna :))

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku przepiękna koszula i śliczna z Ciebie dziewczyna! : *
    gorąco pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna koszula! A Ty idealnie wychodzisz na zdjęciach! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna koszula , buty i spodenki, naprawde cudownie to razem wygląda *-*

    pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Eh, tak samo jestem przeziębiona, więc znam ten ból. :/ Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia. :)
    Jejku, zdjęcia to istne cudo! :o Bardzo, bardzo, bardzo ładna jesteś. *.*
    Obserwuję, liczę na to samo. :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Miejsce na sesje jest fenooomenalne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. masz piekne oczy :)
    ja jeszcze zadnej kartkowki nie mialam siejejje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie klimatyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudownie ! koszula jest boska <33

    OdpowiedzUsuń
  10. zostanę i po podglądam Cię trochę.

    OdpowiedzUsuń