piątek, 7 września 2012

78.Love.

Heej;) Baardzobardzobardzo przepraszam, że nie pisałam przez ponad miesiąc, ale przez to, że były wakacje po prostu straciłam ochotę, na prowadzenie bloga, dodawanie wpisów. Jednak mam dla was duuużo nowości, sesji, stylizacji:) Zaczął się rok szkolny i nie będę miała dużo czasu by zająć się blogiem, ale mam nadzieję, że wytrwam i dalej będę go prowadziła, trzymajcie za mnie kciuki;) Niedługo zamierzam wystawić kilka rzeczy na allegro, m.in. szorty diy, bluzki, sukienki, sweterki, szykuujcie się. ;D

zdjęcia były robione o wschodzie słońca, na polu, przy temp. ok. 8'C, 
dlatego wybaczcie za skarpetki i nie bierzcie pierwszego zdjęcia 'na serio' ;)

f; Monika Stradczuk 










20 komentarzy:

  1. Dziękuję za miły komentarz !
    Genialne zdj., podoba mi się, że Twoja twarz nie jest taka sama na każdym zdj. :) Świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze zdjęcie najbardziej mi się podoba. :) może właśnie przez te skarpetki. hihi.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia!
    pięknie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  4. masz prześliczne oczy :)i skarpetki da się wybaczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. na suche włosy oleje są idealne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna sesja, a sukieneczka bardzo urocza :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia! Pierwsze to taki dowód na to, że mimo iż niektórzy zarzucają, że za mało uśmiechu na zdjęciach (nie wiem jak jest z Twoimi zdjęciami, ale na kilku innych blogach czytałam takie zarzuty), że sesja tylko na pozowanych zdjęciach wygląda tak poważnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jesteś śliczna :D i wybaczamy skarpetki ;P

    www.thesimplelifeofcookiemonster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie fantastyczne zdjęcia! + dziękuję za komentarz ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. zdjęcia są prześwietne! i ten klimat <3


    zapraszam do siebie, może Ci się coś spodoba i zaobserwujesz?:
    www.breatheliffe.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  11. skarpetki są ekstra :D:D ja bym nie wytrzymała przy takiej temperaturze xD

    OdpowiedzUsuń
  12. przecudowna sesja, uwielbiam takie klimaty :>

    OdpowiedzUsuń
  13. niezłe zdjecia, a skarpetki dodają uroku :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow!! Beautiful!!

    Love your style, keep on writing!

    Perfect girl =)

    OdpowiedzUsuń