sobota, 28 lipca 2012

77.Love.


Heeej:) Planowałam napisać wcześniej, ale zanim trochę odpoczęłam po obozie i dostałam, ogarnęłam zdjęcia trochę minęło. Mam typowe zdjęcia outfitu, na resztę jeszcze czeekam;) Ogólnie wyjazd świetny, zwiedzaliśmy Wiedeń (Austria), półwysep Istra (Chorwacja), Rovinj (Włochy), plażowaliśmy w Chorwacji. W Wiedniu jestem zakochana, a Chorwacja i Włochy są również piękne.:) W następnym wpisie dodam zdjęcia krajobrazów, a dzisiaj stylizacja:) Zdjęcia robiła genialna Wiktoria Loch, dziękuję:)

glasses- new yorker
t-shirt- h&m
shorts- levi's diy/ sh
belt- house
bag- h&m
shoes- h&m











31 komentarzy:

  1. ojej dziękuję :) twój cały zestaw super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetnie, tak lekko^^ i genialna torebka..

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej! *-* Kurcze, genialny wakacyjny zestaw, a zdjęcia naprawdę klimatyczne! Byłoby jeszcze o niebo lepiej, gdyby były większe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już zrobiłam coś z tym, dzięki za radę:)

      Usuń
  4. ale ślicznie, piękne szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale Ci zazdroszczę :P
    + jesteś śliczna! :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale sobie popodrozujesz! ;-) Buziaki, zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. aa no to mamy taką samą torbę ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny outfit ;) taki letni ;)
    obserwujemy ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale masz śliczną torebkę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne stylizacja :) podobają mi się Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jestes bardzo fotograficzna !!
    ogladalam ta torebke w H&M. zaluje, ze jej nie wzielam ;(

    zapraszam do siebie.;p

    OdpowiedzUsuń
  12. genialny outfit... letni i wygodny:D takie lubie najbardziej:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog zapraszam do mnie ;p
    beciag.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. okulary swietne:) bardzo mi sie podoba i ksztalt i kolor :)
    P.S. dodaje do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super spodenki. Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajnie wyglądasz! fotki pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Heej ! bardzo spodobał mi się Twój blog , fajne się go czyta :) z pewnością jeszcze tutaj zajrzę :)
    Obserwuję + zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja !
    Pięknie wyglądasz :-)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne miejsce ten twój blog <3

    Zapraszam do siebie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń