poniedziałek, 2 lipca 2012

75.Love.

Heej:) Od razu przepraszam za ponad tygodniową nieobecność, ale musiałam po prostu odpocząć. W końcu są wakacje, wybrałyśmy z Kingą obóz, jedziemy do Chorwacji, wyjazd już 13.lipca, jeśli chcielibyście również pojechać macie tutaj *link*. W sobotę zabrałyśmy się z Monią na zakupy do Białegostoku. Wyprzedaże są, a okazje bardzo kuszą:) W końcu kupiłam od dawna poszukiwane, 'idealne' bikini, oprócz tego jeszcze kilka rzeczy, trochę się odkupiłam, ale tak tanie ubrania nie są codziennie, dlatego było warto;)) Jutro rano zaczynamy z dziewczynami biegać, do obozu muszę schudnąć, chociaż zrzucić pare kilo.. Na dzisiejszych zdjęciach przedstawiam bluzkę i górę od bikini kupione w sobotę oraz moje pierwsze diy-szorty :D
P.S przez to, że większość czasu w ostatnich dniach spędzałam na podwórku przy basenie trochę się opaliłam, plecy i dekolt spaliłam na czerwono, więc teraz staram się nie wychodzić na słońce..

edit: wystawiłam dwie rzeczy na allegro, wieczorem wstawię jeszcze kilka, także zapraszam do obserwowania:)



shorts - diy, sh
t-shirt - bershka
bikini - pimkie
glasses- house







23 komentarze:

  1. Bieganing , niewysypianing , chudnianing ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. idealne zestawienie <3 ten t-shirt jest wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  3. you're fantastic <3 love your pics and your blog :) ps:may we could follow each other? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. swietna bluzka :)
    oj taak, wyprzedaże nie są cały czas więc kusząą ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz genialną bluzkę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny zestaw, a w bluzeczce jestem zakochana! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zestaw. Rewelacyjnie wyglądasz :) Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna bluzka :) Ja jeszcze nie byłam w Chorwacji :(

    U mnie recenzja róży mineralnych Anabelle Minerals :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Mega outfit i pomysł na scenerię do zdjeć : ) Buziaki, zapraszam w wolnej chwili na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne spodenki :)

    fashionableidea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. uaaa. zdjęcia musiał robić genialny fotograf. ; D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczyywiście- mój booski, prywatny fotograf! ;)

      Usuń
  12. Aj tylko pozazdroscic Ci tego wypadu do Chorwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam twoją koszulkę! <3 i życzę udanych wakacji w chorwacji... moze wymienimy sie linkami? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny outfit! Kocham Twoje szorty :)
    Miłych wakacji.

    OdpowiedzUsuń