niedziela, 10 czerwca 2012

72.Love.

Witaam;) Niedzielę spędziłam dosyć leniwie, chociaż czeka mnie jeszcze nauka do poprawy z angielskiego, dlatego postanowiłam dodać teraz dzisiejsze zdjęcia i spadać czym prędzej do książek. obecnie siedzę z laptopem na tarasie, a rodzice ze znajomymi rozpalają grill. Na zdjęciach nie ma już gipsu, zdjęłam go w piątek:) Wczorajsze urodziny Kingi jak najbardziej udane;)

(wbrew pozorom- mój kostium to spodenki połączone z koszulą;))
fot. Marta Z.







braceletes: h&m
costume: river island
shoes: ccc
bag: atmosphere 
glasses: no name




27 komentarzy:

  1. świetny zestaw!
    bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  2. leniwa sobota, ale jaka pyszna! ( bo kiełbaski *.*)
    jesteś śliczna i ciekawy outfit! pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnym i ciekawym detalem jest ten kołnierzyk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ładny...ślicznie wyglądasz.:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile masz lat? Jesteś taka ładniutka, wyglądasz jak laleczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz prześliczną twarz. :)
    Zgadzam się z komentarzem wyżej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przegenialna ta koszula ;o piękne połączenie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się ta koszula;)

    OdpowiedzUsuń
  9. łoło świetnie wyglądasz :):*

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie wyglądasz ;) Ta koszula jest śliczna! Jaka ty ładniutka jestes ;) Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ok,ja już ;) Teraz czekam na Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny zestaw, zakochałam się w koszuli! ;)
    może chciałabyś się wzajemnie poobserwować?

    http://fashprank.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. You look beautiful, I especially love your shirt :D

    http://www.101fashionstreet.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku, ja zupełnie myślałam, że to spódniczka :p wyglądasz ślicznie i wiosennie! powodzenia w nauce!
    Obserwuję i zapraszam do zaobserwowania mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudownie wyglądasz. piękna koszula :)

    OdpowiedzUsuń