czwartek, 7 czerwca 2012

71.Love.

Czee:) Wbiłam tylko na chwilę, bo zaraz spadam uczyć się do jutrzejszej poprawy z biologii. Tym razem wrzucę zdjęcia z warsztatów fotograficznych na pat'cie, które były dwa tygodnie temu.;)
Nie wiem z jakich firm są ubrania, które mam na sobie na zdjęciach, bo są to rzeczy Pani, która prowadziła te warsztaty:) p.s. na ostatnim zdjęciu widać gips, który nosić będę jeszcze do 15.czerwca.

Jeśli możecie, to kilkajcie w bannery deezee i oasap po lewej stronie, mam szansę na nawiązanie współpracy. Będę wdzięczna ;) 






28 komentarzy:

  1. ciekawe zdjęcia i interesująca stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  2. inspirujące zdjęcia :)
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow,jestem pod wrazeniem pomyslu na sesje ...
    imky

    OdpowiedzUsuń
  4. uroczy outfit ;3
    zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia!
    ślicznie Ci w czerwonym :))

    OdpowiedzUsuń
  6. ale świetne zdjęcia.! obserwuje i zapraszam.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. nawet z nogą w gipsie chce ci sie robic zdjecia :D

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz uroczo, jak z lat 20tych! :)
    ojjj znam ten ból co do gipsu ;/ zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia. Zdrowia życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjecia, berecik nadaje "tego czegoś" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjecia bardzo mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna sukienka !
    zapraszam na rozdanie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. poczułam Paryż!;D.
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili;).

    OdpowiedzUsuń
  14. chciałam pochwalić za stylizację jednakże to co napisałaś pod notką od razu zniechęciło mnie. po tym co napisałaś, nie dziwie się że większość osób uważa blogerki za materialistki! Nie wiem czy czytałaś regulamin firm ale ZABRONIONE JEST NAMAWIANIE OSÓB DO KLIKANIA W BANERY!! uważam, że prowadzenie blogów powinno być hobbym a nie sposobem na zarobki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wydaje mi się, żebym namawiała kogoś do klikania w banery, ale jeśli sprawiam takie wrażenie, to postaram się to zmienić.

      Usuń
  15. Rada od starszej koleżanki. DeeZee kończy współpracę z blogerkami, więc choćbyś miała milion klików to nikt z tobą nie nawiąże współpracy. Poza tym DeeZee miało bardzo określone kryteria współpracy i z tego co wiem to trzeba było być pełnoletnim. Także wywal go czym prędzej.

    Co do Oasap, to sytuacja ma się bardzo podobnie. Baner wisi na darmo, bo współprace nawiązują od kilkuset obserwatorów.. Więc na razi marne szanse.

    |A namawianie kogoś do klikania jest mega słabe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ann mega słabe to mało powiedziane, ale cóż dzieci bywaja niestety naiwne i lecą na niby darmówki

      Usuń
    2. To wszystko ma dwa końce.. sklepy, które wykorzystują naiwne osoby i z drugiej strony nastolatki, które liczą na profity po 10 notkach. Nie biorę tu pod uwagę "namawiania", bo to dyskwalifikacja bloga po całej linii..

      Usuń
    3. Dziękuję za radę. A krytykowanie z anonima jest także 'mega słabe'. Czy ja kogoś namawiam do klikania? Jakoś nie wydaje mi się;)

      Usuń
    4. Nie wszyscy mają konto na blogspocie, dlatego komentują jako anonimy. Chcesz prowadzić bloga, to musisz się z tym pogodzić. Poza tym, to nie krytyka tylko stwierdzanie faktów..

      Mówisz, że nie namawiasz, hmmm "Jeśli możecie, to kilkajcie w bannery deezee i oasap po lewej stronie, mam szansę na nawiązanie współpracy. Będę wdzięczna ;)" - to jest namawianie!

      I to nie jest złośliwość, ale czasem warto posłuchać starszych i bardziej doświadczonych. To twój blog, ale dodawanie za darmo reklam (DeeZee kończy współpracę z blogerkami, a Oasap zaczyna od 1000 obserwatorów) - to głupota i naiwność.

      Usuń
  16. Ładny strój.
    Niestety muszę podzielić zdanie koleżanek wyżej. Klikanie w niczym nie pomoże, tu liczą się wejścia i obserwatorzy. DeeZee to jedna z bardziej znanych firm i pewnie ich wymogi to co najmniej 1000 obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia :)
    + Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń