piątek, 25 maja 2012

67.Love.

Heej, znowu witam po dosyć dłuugiej przerwie.. a to z powodu kilku problemów, o których pojawieniu się nawet nie mogłam się spodziewać. Ok. tydzień temu, dzień po drugiej wycieczce do Warszawy zostałam zagipsowana, stwierdzono złamanie kości śródstopia. Z gipsem chodzić będę prawdopodobnie do 15. czerwca. Stąd nowych stylizacji raczej do tego czasu nie będzie, chyba że chcecie oglądać outfity z psującym cały wygląd gipsem;) W końcu ogarnęłam zdjęcia z obu wycieczek i postanowiłam podzielić je na kilka notek, bo jest ich zbyt dużo.. Na początek zdjęcia outfitu, które zrobiła Kingaa, (dziękuję za tak boskie fotkii:))

Jeśli możecie, to kilkajcie w banner deezee po lewej stronie, mam szansę na nawiązanie współpracy z tą firmą. Będę wdzięczna ;)



 ludzie w tle bardzo drażnią, arr. -,-






Jeggins- sh
Shirt- new look/sh
Sweater- no name
Bag- atmosphere/primark
Converse- All Star/London,
Bracelet- no name
Ring- no name/pamiątka po prababci,
Headphones- pull&bear

19 komentarzy:

  1. piękne zdjęcia!
    fajna koszula :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Teczka/torba bardzo ładna:) A z tym gipsem to Ci współczuje zwłaszcza, że teraz tak ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie potrzeba mieć talentu :P wystarczy trochę chcieć! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię takie zestawy, nawet bardzo! Cudowna bluzka <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w Torbie ! Taka vintage ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow extra outfit!:) również obserwuje;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Trampeczki swietne, lubie takie proste fasony ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Conversy (mimo swego popsucia się jakości swojego czasu) zawsze będą niezastąpione. :)
    Jeśli interesuje Cię stylizacja i zdobienie paznokci, zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z góry zapewniam, że do zrobienia Ombre według mojego tutorialu nie trzeba zdolności manualnych (wiem, bo sama nie mam ;D)
    Zachęcam szczerze i proszę o pochwalenie się wynikami ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odwieszam blog. ;d
    onomatopeiczniem.blogspot.com +zapraszam dzisiaj na czat. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. super wyglądasz :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. super ta różowa koszula i słuchawki :D pozdrawiam i zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :) jeśli chcesz, dodaj do obserwowanych, również to zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. też zastanawiam się nad napisaniem do deezee o współpracę. Jak dokładniej to wygląda? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super stylizacja, fajna bluzka ;) Zapraszam do mnie ;**

    OdpowiedzUsuń