piątek, 4 maja 2012

65.Love.

Sieema;) Wczorajszy dzień spędziłam inaczej, niż dotychczasowe dni 'majówki'. Pojechaliśmy nad rzekę, pływaliśmy statkiem, byliśmy w ośrodku spa i w kilku innych miejscach. Był to wypad raczej rodzinny, aczkolwiek nie miałam jak się nudzić:) Mam mnóstwoo zdjęć z wczoraj i chciałabym je wstawić. Powoli ogarniam zdjęcia wycieczkowe, jutro mam zamiar to skończyć i niedługo je wstawić. Na dworze cały czas świetna pogoda, jednak przeszkadza ona w skupieniu się na poprawach, klasówkach, ocenach. W tym tygodniu czekają mnie dwa sprawdzainy- biologia, fizyka, które są w poniedziałek i wtorek. Nie wiem w jaki sposób się nauczę, nawet jeszcze nie zajrzałam. Na jutro też szykuje się mała 'wycieczka', ale jeszcze zobaczymy;)

Jeśli możecie, to kilkajcie w banner deezee po lewej stronie, mam szansę na nawiązanie współpracy z tą firmą. Będę wdzięczna ;)


shirt- new look  suglasses- house
















26 komentarzy:

  1. dzięki za komentarz :)
    jeśli spodobał Ci się mój blog, zachęcam do obserwowania :)
    byłoby mi bardzo miło :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne fotki. :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Konie! bardzo podobaja mi sie Twoje zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodka siostra<3 śliczna bluzka dawno kupilas???
    Dzięki za komentarz i zapraszam częściej ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. No to świetnie spędzony dzień!
    Ale masz śliczną koszulę <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka słodziuka siostra ;) Robisz boskie zdjęcia ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Spróbuj, gorąco polecam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dużo zdjęć!
    widać, że miałam bardzo udany dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny blog obserwuje! zdjęcia fenomenalne ;)
    konik i ta dziewczynka- cudna *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne zdjęcia <3
    buziolek

    OdpowiedzUsuń
  11. masz genialną koszulę! :) buziam!

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie słodkie dziewczynki ^.^
    to twoje siostry?
    zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  13. widać,że udany dzień! pozazdrościć tylko.. :)
    Pozdrawiam,Monia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zdjęcia i koszula.

    Marysia jest słodka ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestes sliczna,ale Ci tego nie musze mowic!
    Ladne zdjecia heheh ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjęcia Ci powychodziły, już sie nie moge doczekać sesji.! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  17. SPA? Pozazdrościć takiej majówki

    OdpowiedzUsuń
  18. Słodka jest! :)
    Świetne zdjęcia i koszula! :D
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. O, widze, że majówka bardzo udana :) Zdjecia świetne.

    OdpowiedzUsuń