wtorek, 1 maja 2012

64.Love.

Heej;) Na dworze upaaał, dlatego też zdjęcia, które dzisiaj dodaję pokazują stylizację na gorące dni. Tych zdjęć z wycieczki jeszcze nie ogarnęłam, ale postaram się to zrobić dzisiaj. Niedługo wychodzę, bo szkoda marnować taką łądną pogodę na siedzenie przed komputerem.

Jeśli możecie, to kilkajcie w banner deezee po lewej stronie, mam szansę na nawiązanie współpracy z tą firmą. Będę wdzięczna ;)

t-shirt- h&m
vest- no name
skirt- h&m
shoes- no name
sunglasses- house
bag- atmosphere




28 komentarzy:

  1. Bardzo ładna spódniczka ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG, OMG czadowa ta jeansowa kurtka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowniee :) Chcę taką kamizelkę! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. kamizelka jest świetna! pozdrawiam i zapraszam na precious-woman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw! :)
    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny zestaw :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję bardzo. świetna kamizelka :*:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kamizelka <3

    --
    Zapraszam na;
    oliness-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tego typu okulary ^^ niesamowicie do Cb pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej :) Dzięki za komentarz :) Bardzo mi się podobają Twoje stylizacje, również zaczynam obserwować :*

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękne zestawienie, połączenie wszystkiego co lubię! ;d
    a do tego kamizelka, poszukuję takiej od dawna ;d




    Zapraszam częściej, będzie mi przemiło! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. super blog, pozdrawiam i zapraszam na http://lorajna.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna kamizelka!
    zapraszam do siebie :)
    jeśli spodoba Ci się mój blog, zachęcam do obserwowania :)
    byłoby mi bardzo miło :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zestawienie idealne na taką pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam podobna kamizelkę :)zobacz u mnie na blogu :P
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie dziękuję, aby nie zapeszać na kolejnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. swietna kamizelka, (nie dawno dorwałam podobna w sh u mnie na blogu http://lenka-street-fashion.blog.pl/2012/05/29/denim/ ). calosc swietna - prosta, a w prostocie twki sedno, genialne! :) okulary bardzo twarzowe, pasuja ci.

    stawiam dopiero pierwsze kroki w swiecie blogow modowych, ale serdecznie zapraszam: http://lenka-street-fashion.blog.pl/ :)

    OdpowiedzUsuń