piątek, 27 kwietnia 2012

63.Love.

Czeeść:) Miałam dzisiaj dodać zdjęcia z wycieczki, jednak jest ich dosyć dużo (ok.900) dlatego nie zdążyłam jeszcze ich przejrzeć i wybrać. Wstawiam więc kilka zdjęć stylizacji ze środy. W końcu zaczyna się długi weekend, kilka planów jest, zobaczymy czy wypalą ;)

Jeśli możecie, to kilkajcie w banner deezee po lewej stronie, mam szansę na nawiązanie współpracy z tą firmą. Będę wdzięczna ;)


jacket- no name
scarf- bershka
t-shirt- pimkie
leggings/pants- pull&bear
shoes- ccc
bag- atmosphere/allegro







7 komentarzy:

  1. Ten bershkowy szalik jest rewelacyjny : )

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie połączenia, szalik i torebka boskie ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsze jest to gdy narobi się cały ogrom zdjęć i nawet nie znajdzie się czasu na przejrzenie tego wszystkiego ! :P

    OdpowiedzUsuń
  4. łaał , świetny blog będę tu często wpadać ;)

    jestem tu od 3 dni wiec mam nadzieje, ze mnie odiwedzisz :)
    +obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń