niedziela, 22 kwietnia 2012

62.Love.

Witaam;) Wpadłam tylko na chwilę, żeby pokazać Wam zdjęcia z wczorajszego wesela i spadam uczyć się do klasówki z angielskiego. Wesele i wycieczka były baardzo udane. Z wesela nie ma zbyt wielu zdjęć do pokazania, ale coś tam jest. Jestem z siebie dumna, bo wytrzymałam caałe wesele w szpilkach, nie wymiękłam:) Chociaż nogi mnie trochę dzisiaj bolą i jestem straasznie zmęczona.. W kolejnym wpisie pokażę zdjęcia z wycieczki;)

Jeśli możecie, to kilkajcie w banner deezee po lewej stronie, mam szansę na nawiązanie współpracy z tą firmą. Będę wdzięczna ;)









jacket- camaieu
dress- bershka
bag- sh
high heels- no name

11 komentarzy:

  1. O jakie ładne zdjęcia :) Ostatnio to byłam pół roku temu na własnym weselu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty i sukienka są po prostu świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sukienka! (: Zapraszam do nas jeśli chcesz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. beautiful pics!!!!i'm following your blog!!!!
    if you like mine,do the same!!!!

    Freaky Friday

    Freaky Friday Facebook Fan Page

    OdpowiedzUsuń
  5. wesela to zawsze najlepsze imprezy jakie tylko moga byc :D bardzo podobaja mi sie Twoje buty :D

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam wesela <3 fajnie wyglądałaś!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka jest prześliczna!! :) Zapraszam :>

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zdjęcia :D
    Śliczna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaką laskę tutaj widzę.! <3
    Prześliczniee.!

    OdpowiedzUsuń