niedziela, 15 kwietnia 2012

60.Love.

Witaam:) Tak jak obiecałam, wstawiam kilka zdjęć z ostatniej 'sesji'. W tym dniu słońce nieźle świeciło i baardzo raziło w oczy, dlatego na większości mam okulary przeciwsłoneczne. Dzisiaj dodaję tylko fotki na których jestem ja, w kolejnych postach pokażę Wam zdjęcia dziewczyn:) Jutrzejszy dzień spędzę w Białymstoku na zakupach, kolejne poszukiwania sukienki na wesele, które jest już w sobotę, za niecały tydzień.

Jeśli możecie, to kilkajcie w banner deezee po lewej stronie, mam szansę na nawiązanie współpracy z tą firmą. Będę wdzięczna ;)










sunglasses - noname
shirt - new look/sh
sweater - h&m
shorts - levi's
converse - all star/ london
bracelet - noname

9 komentarzy:

  1. Śliczne. ♥
    Trzecie od dołu najlepsze. ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia i bardzo fajny zestaw! :)
    buziak

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham twój blog <3

    --

    Zapraszam cie serdecznie do mojego

    oliness-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kołnierzyki wystające spod swetra. :)
    Może masz ochotę zaobserwować się nawzajem? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne wiosenne fotki:)
    pozdarwiam i zapraszam do mnie:)
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń