wtorek, 3 kwietnia 2012

58.Love.

03.04.2012r. Urodziny Moni ;) 04.04.2012r. Urodziny Kingi ;)

Dzieewczyny! Kocham Was za wszystko.



MONIKA:

kocham Cię za twój uśmiech,


za to, że uczysz mnie bycia miłą,

za to, że cierpliwie znosisz moje 'artystyczne wizje',




za to, że tak często potrafisz mnie pocieszyć

za to, że robimy sobie dziwne zdjęcia,



za to, że łazimy po sh i gnijemy ze wszystkich dziwnych rzeczy,

za to, że dajesz mi czasem coś taam spisać,

za to, że spędzasz walentynki leżąc u mnie na podłodze i objadając się chipsami,



za to, że obrażasz się na mnie, kiedy jeździmy na rolkach, bo nie umiesz jeździć,

za to, że nosimy okulary przeciwsłoneczne jak nie ma słońca,



za to, że dajesz mi kopa, gdy narzekam na swój wygląd,

za to, że tarzamy się razem po dywanie,

za to, że nie chodzisz przez las, bo boisz się, że dostaniesz czymś w łeb,

za to, że zwykle jesteś cała uwalona w jedzeniu,

za to, że kilkanaście razy dziennie się ze mną droczysz, poczym obrażamy się na siebie,

za to, że tak fajnie godzimy się po każdej kłótni,

za to, że jesteś głupkiem dążącym do perfekcji,



za to, że akceptujesz mnie i kochasz za to jaka jestem.



Kocham Cię za wszystko, a przede wszystkim za to, że jesteś. ;*








KINGA:

kocham Cię za nasze dawne odpały na chemii, za twój uśmiech



za to, że obrażasz się na mnie kilkadziesiąt razy w ciągu dnia,



za to, że nie umiesz jeździć plecami na ziemi,

za to, że nagrywamy dziwne filmiki,

za to, że jak się śmiejesz to piszczysz,

za to, że lubisz moje wszystkie dziwne pomysły,

za to, że mamy Mietka i Stasia,

za to, że nosisz moją torbę, kiedy jestem kaleką,

za to, że najwięcej czasu spędzamy razem w kuchni,

za to, że zawsze musisz się uwalić, gdy coś jesz,



za to, że akceptujesz moje 'wizje artystyczne'





za to, że pomagasz mi na klasówkach z gery, chemii, bioli, angola, niemca [...]

za to, że robimy sobie dziwne zdjęcia,



za to, że zastawiamy drzwi szafą i robimy 'studio fotograficzne',



za to, że nosisz fajne skarpeetki,

za to, że zawsze się uśmiechasz,


za to, że boisz się iść przez las, bo ktoś Cię zgwałci,

za to, że mimo wszystkich moich wad nadal mnie znosisz.



Kocham Cię za wszystko, przede wszystkim za to, że jesteś. ;*





Obie jesteście piękne i wyjątkowe.
Kocham Was tak samo i nie wyobrażam sobie życia bez Was.

I to jest właśnie przyjaźń. Gdy jedno upada w dół, drugie ciągnie je ku górze.













9 komentarzy:

  1. omomom. Ludziee, jaram się tym.
    Jak ja Cię kochaaaam, czopku ty mój małyy.! <3
    Dziękuję za wszystko.! ; *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma zaa co, teeeeż Cię kocham! < 3333

      Usuń
    2. Agataa jaką masz ładną bransoletke na zdjeciu z czapką. ;D
      W.;3

      Usuń
  2. Jejjj, najpiękniejszy prezent urodzinowy.! <3 Kocham cie, że ojeju.! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przeesadzaj, Kochaaanie. < 333

      Usuń
    2. Nie przesadzam, ale ja i tak zrobie coś jeszcze lepsiejszego.!! <3 <3

      Usuń
  3. Jaki świetny pomysł na prezent urodzinowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. najlepszego dla dziewczyn ^.^
    zdjęcia super :)
    zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń