piątek, 30 marca 2012

57.Love.

Witaam po trochę dłuższej przerwie:) Przez ostatni czas nie pisałam, bo po prostu nie wiedziałam o czym mam pisać. Dlatego prosiłabym, abyście w komentarzach napisali o czym chcielbiście przeczytać. Może macie jakieś pytania? Odpowiem;)) Nareszcie weekend, straasznie na niego czekałam, jednak chyba nie do końca wypalą plany, bo jest okropna pogoda. Zamierzałyśmy dzisiaj z Kingą zrobić sobie jogging, ale pada deszcz, więc raczej posiedzę w domu;)) Wczoraj postanowiłam spróbować zrobić paznokcie ''galaxy''. Skorzystałam z tego tutorialu: *link*. Wyszły średnio, mogłoby być lepiej;D

Jeśli możecie, to kilkajcie w banner deezee po lewej stronie, mam szansę na nawiązanie współpracy z tą firmą. Będę wdzięczna;))




6 komentarzy:

  1. nooo... paznokcie nie wyszły ci najlepiej. ale i tak są ładne.
    klikam w baner deezee :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie i tak się podobają :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kliknięte ;) ładne pzaurrry!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyszły te paznokcie.
    Może napiszesz coś o modzie?! ;)

    http://kaasiaacee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. a mi się bardzo podobają twoje paznokcie a'la galaxy ^.^

    OdpowiedzUsuń