piątek, 23 marca 2012

54.Love.

Witaam:) Piąątek spędzony w miarę dobrzee. Po lekcjach kupiłam buty na poniedziałkową akademię szkolną. Później byłam u Kingi. Miałyśmy pewne plany, lecz nie wypaliło, bo musiała iść do kościoła;) W dzisiejszym wpisie pokażę Wam nowe buty. Na co dzień nie chodzę w szpilkach, ale sądzę, że te będą pojawiały się w stylizacjach na blogu:)Mają jak dla mnie dość wysoki obcas- 12cm, jednak z drugiej strony będę trochę wyższa ;D Wygląd butów w rzeczywistości, a na zdjęciach trochę się różni. Normalnie ich podeszwa jest w kolorze jasno beżowym, na zdjęciach wygląda jakby byyła żółta. xd

Kilkajcie w banner deezee po lewej stronie, mam szansę na nawiązanie współpracy z tą firmą. Będę wdzięczna;))



17 komentarzy:

  1. Ale wysokie! Za to jakie ladne :) Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne buty! Podziwiam osoby, które potrafią chodzić w takich szpilkach! Mnie ta sztuka strasznie męczy i zawsze mam baletki w zanadrzu ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham szpilki na platformie♥

    kliknęłam w baner. ja też mam baner deezee, było by mi miło gdybyś kliknęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam szpilki , te Twoje są po prostu boooskie <3

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam high heelsy <3
    Masz super bloga :)
    zapraszam do mnie w wolnej chwili oraz jak zechcesz to możemy dodać do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakby co to ja juz dodałam do obserwowanych :)

      Usuń
  7. piękne klasyczne szpilki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne są, na pewno nie będą leżały zakurzone w szafie, bo pasują do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie cudowne , marze o takich!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny blog :) zapraszam do siebie, jeśli Ci się spodoba możesz dodać do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne , chociaż ja wolę trampki :)

    OdpowiedzUsuń