sobota, 10 marca 2012

49.Love.

Czeeść:) Chciałam Was przeprosić za prawie tygodniową przerwę. Ten tydzień chyba był najgorszym, jaki przeżyłam. Mnóstwo klasówek, kartkówek i złych ocen. Trzeba wziąć się za poprawienie.. W poniedziałek miałam wstawić zdjęcia Moniki, z naszej niedzielnej 'sesji'. Jednak brakowało mi czasu na cokolwiek. Za dużo nauki. Postanowiłam, że wstawię te zdjęcia dzisiaj. Jutro, a tak właściwie to już dziś planujemy z Monią kolejne zdjęcia. Mam nadzieję, że pogoda dopisze, chociaż nawet jeśli będzie deszcz mam niezły pomysł na fotki.;)) Zamierzałam włożyć jutro zakolanówki, krótkie spodenki [...]. Szukałam dzisiaj w wielu sklepach bawełnianych zakolanówek, jednak nigdzie ich nie było. We wtorek dostałam przesyłkę ze sklepu pull&bear, zamówiłam tma dwie pary spodni, jeansy rurki i takie jakby legginsy, postaram się je pokazać w najbliższych postach.:)








+ po kliknięciu na zdjęcie jest o wieele lepsza jakość.

7 komentarzy:

  1. Co za brzydaaal.! Twoje zdjęcia były lepsze.! ;D

    +http://peppermintstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcie!
    I ta czerwona szmiiina <3
    Powodzenia w poprawianiu,znam Twój ból, też mam pełno rzeczy do poprawiania ;s
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna jest i pięknie jej w czerwonych ustach! Bluzeczka cudowna ;) a do tego ładne portrety! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny zestaw :) i ta szminka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna torebka i kurtka !
    NIE MOGĘ Sie napatrzeć na tą czerwoną szminkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna z niej dziewczyna, ma bardzo ładną urodę, ajjj <3

    OdpowiedzUsuń