niedziela, 4 marca 2012

48.Love.

Heej;) Dzisiejszy dzień spędzony z Moniką, było świetnie, dziękuję:) Co niedziela będą pojawiały się tutaj takie 'porządniejsze' zdjęcia stylizacji z pleneru, postanowiłyśmy z Monią, że co tydzień będziemy się spotykać i robić zdjęcia;D Dzisiejszy outfit przedstawiony jest na boisku za szkołą podstawówką. Było strasznie zimno, ręce mi odmarzły, bo zapomniałam rękawiczek i zrobiły się czerwone.. Jutro zamierzam wstawić fotki robione przeze mnie Monice:) A teraz spadam do nauki, jutro piszę dwie zaległe klasówki: z Angielskiego i fizyki.








+Radzę najpierw wejśc w zdjęcie, jakość będzie o wieele lepsza:)

Płaszczyk- New Yorker,
Torba- Allegro.pl / Atmosphere
Szalik / Komin- Tally Wejil
Koszula- Bershka
Legginsy- Allegro.pl
Buty- Converse /sklep w Londynie
Pierścionek- pamiątka po prababci .

25 komentarzy:

  1. bardzo fajnie ;) w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ten outfit ma w sobię to " coś " - suuuper :*
    jesteś taka ładna ! :*

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Conversy, torba! <3
    Śliczna stylizacja i zdjęcie :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz, wszystko mi się bardzo podoba! trampki przepiękne! i super kolor ust :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny zestaw! ;)
    cudowne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna stylizacja. b.ładna torebka *.*

    http://mealm.blogspot.com/ Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny luzak, no i te Twoje pełne usta!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej kochana:* zostaw u mnie adres maila pod konkursem na Tangle Teezer:*

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny casualowy zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  10. na pierwszym zdjęciu przypominasz mi którąś z sióstr Olsen :) bardzo fajnie!
    masz może ochotę się poobserwować? Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczny outfit!:D
    Podoba mi sie Twoj styl ;)
    Dodaje do blogroll* buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super :) powodzenia na klasowkach :*

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny zestaw, koszula wymiana, uwielbiam też trampki ;d
    i ślicznie Ci w czerwonych ustach ;)


    zapraszam częściej, będzie mi przemiło! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo lubię taki luźny styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. masz bardzo fajny styl :)
    obserwuje i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jejku, ale świetne zdjęcia :*
    przeurocza jesteś, fajny blog. Dodaję do obserwowanych i będę tu częściej wpadała :))

    OdpowiedzUsuń
  17. ale jesteś ładna:) śliczny zestaw i piękne zdjęcia :) obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. haha, dziękuję. Jednak ja tak nie uważam. :))

      Usuń
  19. Również obserwuję :) świetny płaszcz !

    OdpowiedzUsuń