sobota, 3 marca 2012

47.Love.

Dobryy wieczór:) Jest w sumie już noc, jednak nie mogę spaać. Dlatego przesiaduję przed komputerem. Chwilę temu zrobiłam kilka zdjęć przez okno. Kościół widziany z mojego okna wygląda pięknie nocą, kiedy jest podświetlony, a w okół czerń nocy. Nie wiem czy udało mi się uzyskać taki piękny efekt na zdjęciach, jak to jest w rzeczywistości, jednak wstawię je tutaj, sami ocenicie.:) Zwykle nocą nachodzą mnie różne przemyślenia, jakieś rozważania i często nie mogę zasnąć. Ostatnio ciągle słucham jednej piosenki, jest taka delikatna, lekka, zmysłowa. Tekst także jest świetny, tak samo zresztą jak głos i wokalistka.;)




+Radzę kliknąć najpierw na zdjęcie, w powiększeniu jest o wieeele lepsza jakość.:)

8 komentarzy:

  1. Widok jest na prawdę piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super są te zdjęcia <3
    ja też tak czasem mam , że nie mogę spać i pół nocy siedzę przed kompem ;P

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że efekt na zdjęciach Ci wyszedł :) hmm ja w nocy wczoraj sobie Skinsów oglądałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo, ten parasol też mi się podoba! :)

    Obserwowanie się nie dodało, ale nic się nie dzieje. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajne zdjęcie ;D
      zapraszam do mnie :)

      Usuń