sobota, 3 marca 2012

46.Love.

Hello;) W powietrzu coraz bardziej czuć wiosnę, a ja nie mogę niestety wychodzić na dwór. Być może jutro wyjdę. Planujemy z Moniką zdjęcia, jednak jeszcze nic nie wiadomo;) Mam nadzieję, że się uda, bo zwariuję już siedząc cały czas w domu.. Ok. 16-17 wyjrzałam przez okno, to co zobaczyłam lekko mnie zaskoczyło i trochę przeraziło:). Niebo było zaciągnięte granatowymi, jakby burzowymi chmurami, a światło padające na okolicę było nienaturalnie pomarańczowe. Cóż, chwyciłam aparat do ręki i oczywiście zrobiłam kilka zdjęć, później poszłam do okna z zachodniej strony domu i uchwyciłam zdjęcie zachodu słońca:)


6 komentarzy:

  1. całkiem ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, że już czuć wiosnę ;d
    zapraszam do nas :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Te zdjęcia są cudowne ! <3
    niebo musiało wyglądać wtedy niesamowicie ;*

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny nagłówek :3
    zapraszam do nas :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Niebo wyglada naprawdę ciekawie! Ale i tak wolę bezchmurne ;D

    OdpowiedzUsuń