sobota, 3 marca 2012

45.Love.

Cześć:)  Miałam wczoraj jeszcze napisać, jednak nie dałam rady i poszłam spać. Wczoraj wieczorem pomalowałam paznokcie, jednak w niedzielę wieczorem będę musiała je zmyć, ponieważ w mojej szkole malowanie paznokci jest niestety zabronione. Wybrałam kolor szary, jest uniwersalny, neutralny pasuje niemalże do wszystkich ubrań, a ja nie mam pojęcia w co się dzisiaj, jutro ubiorę, jak na razie siedzę w piżamie:)
Mam dla Was zdjęcia moich paznokci i mojej małej kolekcji lakierów, jednak na zdjęciu nie ma wszystkich, bo większość jest na dole, gdzieś w kosmetyczkach mojej mamy;).




14 komentarzy:

  1. Pamiętam jak chodziłam do gimnazjum to też nie można było malować paznokci, chodzić w butach na obcasie, mieć przykrótkich spódnic/bluzek, więcej niż 2 kolczyki w jednym uchu... ach i można tak wymieniać :)
    Ale lakier śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny! A kolekcję całkiem spoko masz :) Pozdrawiam i zapraszam do udziału w konkursie- do wygrania śliczne bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o, piękna kolekcja! A u mnie też dziś szarość na paznokciach ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. haha, na moich zeszytach.. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kingaa, ty nie w Warszawce.? ;D

      Usuń
    2. a co, w Warszawce nie ma sie laptopa.? ; 3

      Usuń
    3. No taak, racja. ;D Bez laptopka się nie ruszyysz. xd

      Usuń
  5. No po prostu genialny kolor właśnie takiego szukałam tylko żadne nie kryły dobrze

    OdpowiedzUsuń
  6. świtne kolorki, obserwuje i licze na rewanz :D
    http://weeronika-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja osobiście też uwielbiam szary kolor zwłaszcza na paznokciach <3
    sporą masz tą kolekcję lakierów :)

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    ( obserwujemy :) ? )

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też już zaobserwowałam :**

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń