czwartek, 1 marca 2012

43.Love.

Witam ponownie;). Zaczęło mi się nudzić, a wypadałoby pouczyć się do klasówki z fizyki, która mnie jutro omija, bo będę ją pisała w poniedziałek. Tak więc w efekcie nudy odpaliłam photoshopa i zaczęłam przerabiać niedawno zrobione zdjęcie. Zrobiłam je kilka dni temu, zaraz po przebudzeniu ujrzałam piękny wschód słońca, chwyciłam aparat do ręki i zrobiłam kilka zdjęć. Tak więc bawiłam się photoshopem w zdjęcia HDR, pierwszy raz próbowałam uzyskać taki efekt,
ale chyba jak widać nie zabardzo mi to wyszło ;).
I jeszcze krótkie ogłoszenie, moja koleżanka sprzedaje bluzę bejsbolówkę reeboka, zamieszczam link do zdjęcia. Polecam, na żywo wygląda genialnie;). *link* kontakt ze sprzedającą, gg: 7073646

HDR:

tradycyjnie przerobione:

wersja oryginalna, prosto z aparatu:

A Wam, która wersja zdjęcia najbardziej się podoba?:)

5 komentarzy:

  1. Bluza jest cudowna na prawdę polecam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam się na tym, ale podoba mi się te HDR. ;D
    Zachęcam do kupna bluuzy.!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba zdjęcie drugie :) Jest ładnie rozjaśnione i wyostrzone kolorki, a zdjęcie nie jest "przedobrzone" i pozostaje naturalne :>

    pozdrawiam, zapraszam na nowydzien-noweparanoje.blogspot.com
    obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne widoki,uwielbiam takie zdjecia !:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic mi nie mówi o fizyce, jestem nią załamana na tych studiach... ;/

    OdpowiedzUsuń