poniedziałek, 27 lutego 2012

41.Love.

Heej. Mam głowę pełną pomysłów na nowe stylizacje, jednak brak możliwości. Nie byłam w szkole, bo jestem chora, cały wczorajszy dzień przespałam, dzisiejszy zresztą też. Przeziębiłam się chyba na czwartkowym, klasowym kuligu. Jednak na poprawę nastroju dostałam dzisiaj przesyłkę. W czwartek zamówiłam z allegro torebkę. Wylicytowałam ją baardzo tanio, kosztowała 27zł razem z przesyłką (7złprzesyłka). Oprócz zdjęć torebki mam także zdjęcie z piątkowego kółka fotograficznego. :)
torebka-atmosphere.


8 komentarzy:

  1. Swietna torebka i poztywne zdjecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. torebka jest świetna! gratuluję zakupu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. torebka jest śliczna i jaka tania !
    zapraszam do mnie na mini rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznaa torebusia.! ; )
    Ach, kocham te zdjęcia z kółka, szkoda, że już nie chodzę.

    OdpowiedzUsuń