piątek, 24 lutego 2012

39.Love.

Witaam po dość długim okresie bez wpisów. Konkurs kończy się dzisiaj o 14.00, na razie mam 26lajków przewagi, więc jest szansa. Postanowiłam nie spać, aż do zakończenia konkursu, muszę mieć świadomość, nawet jeśli przegram, że zrobiłam wszystko co mogłam, by wygrać i, że się nie poddałam. Ten tydzień zapowiada się baaardzo pracowito, dwie poprawy klasówek, dwie klasówki, trzy [zapowiedziane] kartkówki, ojj nudzić się nie będę:) A co do nudy, to mam kilka swoich zdjęć robinych w czwartek, widać, że nie miałam co robić w domu;))

mała prośba: jakbyście mogli polubić te zdjęcie: *link* byłabym baaardzo wdzięczna, biorę udział w konkursie, gdzie główną nagordą za uzyskanie największej ilości lajków jest bon na 100zł do h&m. Z góry dziękuuję wszystkim. <33



4 komentarze:

  1. Bardzo mi sie ten blog podoba. ;)
    Obserwuję, rewanżyk? ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne oczy! ^^
    cudny blog, podoba mi się, jeżeli ci się spodoba mój, to może zaobserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oczy!;p. super zdjęcia, pierwsze i drugie jest best!;D.
    Nie chcę jakoś siebie reklemować, ale u mnie do wygrania płaszcz z river island o wartości 399 zł!;). Zapraszam ;).
    lovagex3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń