wtorek, 21 lutego 2012

38.Love.

Heej, nie udało mi się wczoraj dodać walentynkowej stylizacji, dlatego w końcu dodaję ją dzisiaj.:)
Klasówka z geryy niezbyt dobrze mi poszła, zwykle miałam 4, jednak w tej marzę chociaż o 2. ;D

Jeszcze taka mała prośba: jakbyście mogli polubić te zdjęcie: *link* byłabym baaardzo wdzięczna, biorę udział w konkursie, gdzie główną nagordą za uzyskanie największej ilości lajków jest bon na 100zł do h&m. Z góry dziękuuję wszystkim. <33

 
spodnie- new yorker
sweterek- sh
naszyjnik- nie wiem (Monii:))
buty- noname

8 komentarzy:

  1. ładny sweter i kolor włosów :* zapraszam do mnie i obserwuję ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie mi się ten strój podoba ^^.

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne spodnie :D a ogólnie, to swietny blog! :D wpadnij do mnie :* obserwuj, jesli Ci sie blog podoba (: masz twittera? followujemy sie? :D twitter.com/viktoriapoland

    OdpowiedzUsuń