niedziela, 19 lutego 2012

36.Love.

Witaam. ;) Wygląda na to, że post z 'outfitem' walentynkowym dodam wieczorkiem, bo jak na razie mam dla Was moją dzisiejszą stylizację z nowymi spodniami w roli głównej. :) Zdjęcia robiłam sama, przy użyciu statywu i samowyzwalacza. Obiektyw jakiego użyłam to helios 44-2 2/58 i oczywiście przejściówki m42. ;D





P.S. zna ktoś może jakieś dobre ćwiczenia na uda ? patrząc na moje nogi przeżywam załamanie. -,-

spodnie- ww.stradivarius.com
koszula- bershka
buty- new yorker
kurtka- bershka
torba- sh
pasek- tally wejil
szalik/komin- moodo

10 komentarzy:

  1. Ale mi się podobaaa.! Świetny zestaw, wszystko do siebie idealnie pasuje. ; )

    +jako początkująa bloogerka, zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz ładne nóżki! Hmm spodnie mają śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. spodnie są naprawdę prześliczne!
    w takim razie dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne spodnie!:D
    Zapraszam do siebie;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez chetnie dodam!
    Dziekuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. a buty nie przemakają? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. slicznie ! widze ze stosujesz sie do trendw - pastele

    OdpowiedzUsuń