wtorek, 14 lutego 2012

34.Love.

 Wszystkiego najlepszego z okazji walentynek, Kochani.! ;* 
Szczęścia i duuuuuużo, duuuużo prawdziwej, wzajemnej miłości. :)

Wpis taki na szybko, ponieważ nie mam za dużo czasu, by napisać coś sensownego. Dzisiaj  w naszej szkole działała poczta walentynkowa, gdzie można było kupić i wysłać walentynkowe pocztówki, które w czasie lekcji były roznoszone. Była też akcja ''dzień czerwony'', uczniowie byli zwolnieni z odpowiedzi ustnych na ocenę, jednak był jeden warunek: trzeba było mieć na sobie przynajmniej jedną część garderoby (koszulka/sweterek/spodnie/bluza) w kolorze czerwonym. :) Dzięki temu wywinęłam się od odpowiadania z geografii i biologii, uff. ;) Miałam zamiar pokazać Wam moją dzisiejszą ''czerwoną'' stylizację, jednak przez przypadek usunęłam walentynkowe zdjęcia. -.- Całe szczęście, że Monia zdążyła je zgrać do siebie. ;)



4 komentarze:

  1. hmmm, nawzajem! ^^
    świetny blog, może poobserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamietam poczty walentynkowe w szkole ;D czasami sie fajnie jaja robilo ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili- może masz ochotę się poobserwować? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi miło! :) dodaje :)

    OdpowiedzUsuń