sobota, 4 lutego 2012

29.Love.

Heej. :) Ferie dobiegają końca, a ja nwet nie wypoczęłam przez ten czas. Od poniedziałku do szkoły, nowy semestr, nowy plan lekcji, według którego codziennie mam 7 lekcji, w tamtym półroczu miałam jedynie dwa razy siedem godzin lekcyjnych, a i tak ledwo wyrabiałam już. Nadal nie mam żadnych nowych zdjęć, dlatego przeglądając besty.pl natrafiłam na to: *link*. Bardzo zainteresowały mnie te zdjęcia i postanowiłam poszukać innych zdjęć tego fotografa. Uważam, że jest prawdziwym mistrzem photoshopu, ale przede wszystkim genialnym fotografem. Chciałabym kiedyś być chociaż w połowie tak dobra, jak on w tym co kocham, czyli w fotografowaniu. więcej zdjęć jest na stronie autora: http://alltelleringet.com/ 












4 komentarze:

  1. podobają mi sie zdjęcia :)
    ja ferie miałam 2 tyg. temu niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  2. łał piękne zdjęcia, ale wydaje mi się że oprócz robieniu zdjęć trzeba mieć obsługę photoshopa w małym palcu:)

    pozdrawiam
    +obserwuje :) liczę na to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi by sie przydala taka umiejetnosc obslugi photoshopa !

    OdpowiedzUsuń