sobota, 28 stycznia 2012

23.Love.

Heej, jak widać, zmieniłam wygląd bloga, nagłówek robiłam sama.
Talentu plastycznego nie mam, więc wyszło jak wyszło. xd Po prostu narysowałam i zrobiłam zdjęcie.
Wczoraj była u mnie Monika W. oczywiście nie obyło się bez ''sesji zdjęciowej'', tym razem na podwórku.
Straaaasznie zmarzłyśmy, -11'C, więc zdjęć wyszło baardzo mało, większość rozmazana, ponieważ od tego mrozu było mi zimno w dłonie i trzęsły się straasznie pomimo tego, że były w ciepłych rękawiczkach. Zdjęcia robiłam pierwszy raz przy użyciu blendy. Używałam przejściówki Pentax m-42 oraz obiektywu Helios-44-2, do niektórych zdjęć zmieniałam obiektyw na Tamron 70-220.
Na pierwszym zdjęciu widać kawałek blendy. :)






1 komentarz:

  1. świetne są te zdjęcia , a aparat na nagłówku wcale nie jest taki zły jak mówisz <3 hahaha ;*

    ......................
    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń