niedziela, 1 stycznia 2012

15.Love

Witamy nowy, 2012. rok. ;)

Sylwester jak najbardziej udany. Spędzony w małym gronie, 
dwie, najlepsze przyjaciółki i kolega. ;) Oczywiście nie zabrakło siedzenia
na skajpaju z innymi kolegami. ;D
Miałam jakiś opóźniony zapłon, za późno zorientowałam się, że już po momencie, w którym
było najwięcej fajerwerków. Dlatego zdjęcia nie są zbyt ciekawe. Za rok będą lepsze. ;))
Zdjęć pokazujących nasze grono, w którym się bawiłam także nie mam, są trzy, które i tak nie pokazują wszystkich osób, zabrakło na tym zdjęciu kolegi. ;))
Przez cały, dzisiejszy dzień odsypiałam noc. Jutro nie idę do szkoły, gdyż się przeziębiłam i nie dam rady. Na dzisiaj mam do pokazania tylko jedno zdjęcie, w następnej notce dam więcej.
Napis na zdjęciu nie wyszedł idealnie, ale jest nieźle. ;D
/Zdjęcie zrobione przy użyciu przejściówki Pentax m42, obiektywu Zenit Helios oraz konwertera Rybie oko.

2 komentarze:

  1. oglądałam, ale jeszcze nie zdążyłam zrecenzowac :D

    OdpowiedzUsuń
  2. oo super zdjęcie :)
    fajny blog, zapraszam do siebie.
    http://keyynote.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń