czwartek, 29 grudnia 2011

14. Love

Cześć, ;) 
Dzisiaj po południu mój pokój już był gotowy, aż sama się zdziwiłam :) 
o 16 zaczęliśmy z rodzicami sprzątać, wnosić meble, ustawiać wszystko, później 
musiałam ogarnąć wszystkie rzeczy, po podłączać, poustawiać. 
Ogarniałam wszystko aż do teraz, a i tak jeszcze nie skończyłam. 
Nie dam rady wszystkiego dzisiaj zrobić, więc zostawiłam trochę na jutro. 
Jak wszystko będzie gotowe, to na pewno zrobię zdjęcia i pochwalę się. ;)
A dzisiaj chciałabym pokazać Wam kilka zdjęć, które zostały zrobione 
z własnoręcznymi nakładkami ''bokech'' na obiektyw.
I jeszcze chciałabym pokazać Wam coś bardzo ważnego, mam nadzieję, ż
e choć część osób zrozumie te słowa i weźmie je sobie do serca: http://kwejk.pl/obrazek/782724/wa%C5%BBne.html






1 komentarz:

  1. Świetne pomysły na fotki! :) Ja mam dwa psy i kota. Dla kocurka będzie to pierwszy sylwester, ale znając go, pewnie jak zwykle będzie spał mając gdzieś całe otoczenie. :D Ale jeden z moich psów - bardzo stary owczarek niemiecki, pseudo-policyjny i wyczulony na zapach siarki antyterrorysta strasznie źle znosi takie imprezy i mam zamiar zabrać go do domu na wieczór. Strasznie mi go szkoda, jest przerażony kiedy poczuje zwykłą petardę. O fajerwerkach nawet nie wspominam. A y masz zwierzaki? Co planujesz z nimi zrobić w jutrzejszy wieczór?

    OdpowiedzUsuń