poniedziałek, 26 grudnia 2011

12.Love

Heej, z góry przepraszam, że przez tyle czasu nie pisałam, ale powiem, że nie chciało mi się, nawet nie wiedziałam o czym. W dzisiejszej notce chciałabym pokazać Wam kilka zdjęć zrobionych w studiu foto. Jutro wybieram się do Białegostoku, na zakupy. Wczoraj wydałam już część gwiazdkowych pieniędzy, Zamówiłam na allegro statyw i przejściówkę do obiektywu. Nie mogę się doczekać kiedy przyślą. ;D Na święta dostałam dużo świetnych prezentów. Sylwester planuję spędzić w małym gronie. Z przyjaciółmi w domu. ; ))




2 komentarze:

  1. Świetna sesja :) Nie martw się ze piszesz rzadko - najważniejsze jest to, zebyś to Ty czerpała przyjemność z wpisów. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama chciałabym to wiedzieć :) Przede wszystkim - pisz dla siebie. Pisz to wszystko co chcesz pisać - o tym, czego nie chcesz zapomnieć, o tym co lubisz, co interesuje Ciebie, nie ewentualnych czytelników. A odwiedzający się prędzej czy później znajdą :)

    OdpowiedzUsuń