niedziela, 4 grudnia 2011

10. Love

Hej,  nie pisałam przez dłuższy czas, ale nie wiedziałam o czym mam wgl. pisać, ale w końcu zdecydowałam się wrocić. Oglądałam wczoraj na stronie www.kinomaniak.tv Zmierzch- Przed świtem. Fajny film, ale książka o wiele lepsza. ; )) W tym tygodniu będę miała 6 klasówek/kartkówek/popraw. Nie wiem w jaki sposób to ogarnę, przeraża mnie taka ilość nauki. A dzisiaj chcę Wam pokazać kilka zdjęć z warsztatów fotograficznych, na których ' rysowaliśmy światłem' ; ))

Chciałabym polecić Wam serwis:  http://www.modnet.pl/ludzie/bittersweet  jest po prostu świetny, wystarczy zrobić sobie zdjęcia, na których będzie dobrze widać naszą twarz i ubrania, odpowiednio oznaczyć i zdobywać punkty. 100 pkt. i bon na 50zł do reserved jest nasz. Prawda, że proste? :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz