piątek, 14 października 2011

6. Love

Witam ;)
Stwierdziłam, że aby blog był ciekawszy wprowadzę tu trochę mody; ciuchów, dodatków.
Moją ogromną pasją jest fotografia, ale również moda. 
Uwielbiam czuć się dobrze w tym, co mam na sobie, ubierać się w to, co mi się podoba, zresztą- a kto nie? :)
Dzisiaj chciałabym pokazać wam kilka rzeczy zakupionych dzisiaj w sh.
Znalazłam świetną, nową (jeszcze z papierową metką !) kurtkę- Parkę z h&m ; )
Oprócz tego jeszcze genialną bluzkę. 
Również jak najbardziej nową, bo żaadnych śladów użytkowania, 
materiał w ogóle nie sprany, ani nie zmechacony.
Oraz kapelusz, h&m ; )








2 komentarze:

  1. Uwielbiam second handy za to, że takie cuda można upolować za niską cenę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobisz bliższe ujęcie nadruku na koszulce? Proooszę :>

    OdpowiedzUsuń